Czas
Kursy
1.01
1000
prematch.webmessage.close
Ze względu na zaplanowaną przerwę techniczną nasza aplikacja mobilna oraz strona internetowa nie będą dostępne w dniu 02.12.2024r. w godzinach 3:00-8:00. Przepraszamy za utrudnienia.
Piłka nożna
Typy zakładów
Wszystko Mecz Wynik meczu - dwójtyp SUPEROFERTA+: mecz Podwójna szansa (1.poł. lub mecz) Spotkanie bez remisu Liczba goli Liczba goli drużyna Obie drużyny strzelą gola Obie drużyny strzelą gola/liczba goli Mecz/liczba goli Handicap 1.połowa 1.połowa - dwójtyp 1.połowa liczba goli Obie drużyny strzelą gola w 1.połowie 1.połowa: handicap Dokładny wynik Mecz: Multiwynik 1.połowa/spotkanie 1.połowa/mecz 1.połowa/mecz i liczba goli 1.gol/spotkanie Obie drużyny strzelą po 2 lub więcej goli Gol w obu połowach 1i2 drużyna strzeli gola w obu połowach Obie drużyny strzelą gola w tej samej połowie Będzie przegrywać, ale.. Nie straci gola Wygra przynajmniej jedna połowę Wygra obie połowy Strzeli gola w obu połowach Mecz/obie drużyny strzelą gola Mecz: która drużyna strzeli gola Spotkanie/1.połowa liczba goli Spotkanie/1.druzyna liczba goli Spotkanie/2.drużyna liczba goli 1.gol-minuta 1.druzyna 1.gol-minuta 2.drużyna 1.gol-minuta 1.połowa/2.połowa 1.połowa liczba goli/2.połowa liczba goli Dokładna liczba goli 2.połowa 2.połowa liczba goli Obie drużyny strzelą gola w 2.połowie Będzie wynik w trakcie spotkania Nie będzie wyniku w trakcie spotkania Padnie gol-minuta Nie padnie gol-minuta 1-15 minuta spotkania 1-30 minuta spotkania 1-60 minuta spotkania 1-75 minuta spotkania Rzut karny Czerwona kartka (bez czerwonych kartek dla trenera i sztabu) Liczba zółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu) 1.druzyna liczba żółtych kartek (Żółte kartki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.) 2.drużyna liczba żółtych kartek (Żółte kartki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.) 1.połowa liczba żółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu) 1.druzyna 1.połowa liczba zółtych kartek (Żółte kartki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.) 2.drużyna 1.połowa liczba zółtych kartek (Żółte kartki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.) 2.połowa liczba żółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu) 1.druzyna 2.połowa liczba zółtych kartek (Żółte kartki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.) 2.drużyna 2.połowa liczba zółtych kartek (Żółte kartki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.) Więcej żółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu) Połowa z większą liczbą żółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu) Liczba rzutów rożnych 1.druzyna liczba rzutów rożnych 2.drużyna liczba rzutów rożnych 1.połowa liczba rzutów rożnych 1.druzyna 1.połowa liczba rzutów rożnych 2.drużyna 1.połowa liczba rzutów rożnych 2.połowa liczba rzutów rożnych 1.druzyna 2.połowa liczba rzutów rożnych Wiecej rzutów rożnych 2.drużyna 2.połowa liczba rzutów rożnych Więcej strzałów w światło bramki Liczba strzałów w światło bramki 1.druzyna liczba strzałów w światło bramki 2.drużyna liczba strzałów w światło bramki Więcej strzałów w światło bramki - handicap Więcej fauli Liczba fauli 1.druzyna liczba fauli 2.drużyna liczba fauli Więcej fauli - handicap 1.połowa-zmiana padnie gol samobójczy Strzeli gola Zawodnik rezerwowy strzeli gola (nie wystąpi od początku spotkania) Mecz + strzelcy goli Pozostałe zakłady łączone Zostanie zdobyty hattrick 1.połowa/2.połowa Obie drużyny strzelą gola 1.gol Połowa z wiekszą liczbą goli Multigole 1.połowa: dokładny wynik 2.połowa: dokładny wynik Obie drużyny strzelą gola lub liczba goli wyższa niż Mecz/liczba goli w meczu 2-3 Mecz/liczba goli w meczu 2-4 Mecz/liczba goli w meczu 2-5 Mecz/liczba goli w meczu 2-6 Mecz/liczba goli w meczu 3-5 Mecz/liczba goli w meczu 3-6 1.połowa/mecz/liczba goli w meczu 2-3 1.połowa/mecz/liczba goli w meczu 2-4 1.połowa/mecz/liczba goli w meczu 2-5 1.połowa/mecz/liczba goli w meczu 2-6 1.połowa/mecz/liczba goli w meczu 3-5 1.połowa/mecz/liczba goli w meczu 3-6 1.połowa/Obie drużyny strzelą gola w 1.połowie Dwójtyp/liczba goli Dwójtyp/obie drużyny strzelą gola
Pokaż więcej
mniej

SUPEROFERTA+: mecz : Slavia P.-Liberec "Faworyt" to standardowy kurs na drużynę będącą faworytem w meczu. Aby skorzystać z podwyższonych kursów na faworyta, do wybranego typu należy dodać odpowiednią liczbę innych typów z oferty. Na przykład F+4ako oznacza, że na kuponie muszą być jeszcze 4 inne typy. Zakład nie jest ograniczony stawką, minimalny kurs innych typów musi wynosić 1,10.

Podwójna szansa (1.poł. lub mecz) zakład na wynik 1. połowy i wynik końcowy spotkania, aby wygrać wystarczy poprawnie wytypować jedno ze zdarzeń

Spotkanie bez remisu Zakład na zwycięzcę meczu. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku remisu.

Liberec liczba goli Zakład czy łączna liczba goli drużyny w meczu będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Obie drużyny strzelą gola Zakład czy każda drużyny strzeli co najmniej jednego gola.

Liberec 1.połowa liczba goli Zakład czy drużyna gospodarzy strzeli więcej lub mniej goli niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Padnie gol-minuta zakład, na to czy w podanym przedziale czasowym padnie gol (jeżeli mecz nie zostanie dograny, zakład jest zwracany)

Nie padnie gol-minuta zakład, na to czy w podanym przedziale czasowym nie padnie gol (jeżeli mecz nie zostanie dograny, zakład jest zwracany)

Rzut karny zakład na to czy w spotkaniu będzie wykonywany rzut karny

Czerwona kartka (bez czerwonych kartek dla trenera i sztabu) zakład na to czy w spotkaniu którakolwiek z drużyn zostanie ukarana czerwoną kartką (Czerwone karki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.)

Pozostałe zakłady łączone

SUPEROFERTA+: mecz : Pardubice-C.Budejovice "Faworyt" to standardowy kurs na drużynę będącą faworytem w meczu. Aby skorzystać z podwyższonych kursów na faworyta, do wybranego typu należy dodać odpowiednią liczbę innych typów z oferty. Na przykład F+4ako oznacza, że na kuponie muszą być jeszcze 4 inne typy. Zakład nie jest ograniczony stawką, minimalny kurs innych typów musi wynosić 1,10.

Podwójna szansa (1.poł. lub mecz) zakład na wynik 1. połowy i wynik końcowy spotkania, aby wygrać wystarczy poprawnie wytypować jedno ze zdarzeń

Spotkanie bez remisu Zakład na zwycięzcę meczu. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku remisu.

Pardubice liczba goli Zakład czy łączna liczba goli drużyny w meczu będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

C.Budejovice liczba goli Zakład czy łączna liczba goli drużyny w meczu będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Obie drużyny strzelą gola Zakład czy każda drużyny strzeli co najmniej jednego gola.

Pardubice 1.połowa liczba goli Zakład czy drużyna gospodarzy strzeli więcej lub mniej goli niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

C.Budejovice 1.połowa liczba goli Zakład czy drużyna gospodarzy strzeli więcej lub mniej goli niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Padnie gol-minuta zakład, na to czy w podanym przedziale czasowym padnie gol (jeżeli mecz nie zostanie dograny, zakład jest zwracany)

Nie padnie gol-minuta zakład, na to czy w podanym przedziale czasowym nie padnie gol (jeżeli mecz nie zostanie dograny, zakład jest zwracany)

Rzut karny zakład na to czy w spotkaniu będzie wykonywany rzut karny

Czerwona kartka (bez czerwonych kartek dla trenera i sztabu) zakład na to czy w spotkaniu którakolwiek z drużyn zostanie ukarana czerwoną kartką (Czerwone karki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.)

Strzeli gola Zakład, czy zawodnik zdobędzie gola w meczu. Gole samobójcze się nie liczą. Tak Pierwsza w sp. 2+ 1.pol. 2.pol.
Zlatohlavek T. 15840462
3.00 6.50 11.50 5.60 5.30
Patrak V. 15840899
3.20 6.90 12.50 6.00 5.70
Krobot L. 15840898
3.50 7.50 15.00 6.60 6.30
Yahaya Marzuq 15840897
3.80 8.00 18.00 7.20 6.90
Misek S. 15840896
5.00 10.00 34.00 9.50 9.00
Sychra V. 15840895
6.00 12.00 46.00 11.00 10.00
Polyak T. 15840894
8.00 16.00 69.00 18.00 17.00
Sehic E. 15840893
8.00 16.00 69.00 18.00 17.00
Adediran Q.A. 15840892
4.50 9.00 29.00 8.50 8.00
Ondrasek Z. 15840891
5.50 11.00 40.00 10.00 9.50
Matousek Jakub (1998) 15840890
7.00 14.00 58.00 14.00 13.00
Ekpai U. 15840889
7.00 14.00 58.00 14.00 13.00
Čermák Marc. 15840888
7.50 15.00 58.00 16.00 15.00
Ogiomade M. 15840887
7.50 15.00 58.00 16.00 15.00
Hubinek M. 15840886
12.00 24.00 100.00 28.00 26.00

Pozostałe zakłady łączone

SUPEROFERTA+: mecz : Ml.Boleslav-Hr.Kralove "Faworyt" to standardowy kurs na drużynę będącą faworytem w meczu. Aby skorzystać z podwyższonych kursów na faworyta, do wybranego typu należy dodać odpowiednią liczbę innych typów z oferty. Na przykład F+4ako oznacza, że na kuponie muszą być jeszcze 4 inne typy. Zakład nie jest ograniczony stawką, minimalny kurs innych typów musi wynosić 1,10.

Podwójna szansa (1.poł. lub mecz) zakład na wynik 1. połowy i wynik końcowy spotkania, aby wygrać wystarczy poprawnie wytypować jedno ze zdarzeń

Spotkanie bez remisu Zakład na zwycięzcę meczu. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku remisu.

Ml.Boleslav liczba goli Zakład czy łączna liczba goli drużyny w meczu będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Hr.Kralove liczba goli Zakład czy łączna liczba goli drużyny w meczu będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Obie drużyny strzelą gola Zakład czy każda drużyny strzeli co najmniej jednego gola.

Ml.Boleslav 1.połowa liczba goli Zakład czy drużyna gospodarzy strzeli więcej lub mniej goli niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Hr.Kralove 1.połowa liczba goli Zakład czy drużyna gospodarzy strzeli więcej lub mniej goli niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Padnie gol-minuta zakład, na to czy w podanym przedziale czasowym padnie gol (jeżeli mecz nie zostanie dograny, zakład jest zwracany)

Nie padnie gol-minuta zakład, na to czy w podanym przedziale czasowym nie padnie gol (jeżeli mecz nie zostanie dograny, zakład jest zwracany)

Rzut karny zakład na to czy w spotkaniu będzie wykonywany rzut karny

Czerwona kartka (bez czerwonych kartek dla trenera i sztabu) zakład na to czy w spotkaniu którakolwiek z drużyn zostanie ukarana czerwoną kartką (Czerwone karki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.)

Pozostałe zakłady łączone