Czas
Kursy
1.01
1000
SUPEROFERTA+
Typy zakładów
Wszystko Mecz Wynik meczu - dwójtyp SUPEROFERTA+: mecz Awans Podwójna szansa (1.poł. lub mecz) Spotkanie bez remisu Liczba goli Liczba goli drużyna Obie drużyny strzelą gola Obie drużyny strzelą gola/liczba goli Mecz/liczba goli Handicap 1.połowa 1.połowa - dwójtyp 1.połowa liczba goli Obie drużyny strzelą gola w 1.połowie 1.połowa: handicap Dokładny wynik 1.połowa/spotkanie 1.połowa/mecz 1.połowa/mecz i liczba goli 1.gol/spotkanie Obie drużyny strzelą po 2 lub więcej goli Gol w obu połowach 1i2 drużyna strzeli gola w obu połowach Obie drużyny strzelą gola w tej samej połowie Sposób awansu Będzie przegrywać, ale.. Nie straci gola Wygra przynajmniej jedna połowę Wygra obie połowy Strzeli gola w obu połowach Mecz/obie drużyny strzelą gola Mecz: która drużyna strzeli gola Spotkanie/1.połowa liczba goli Spotkanie/1.druzyna liczba goli Spotkanie/2.drużyna liczba goli 1.gol-minuta 1.druzyna 1.gol-minuta 2.drużyna 1.gol-minuta 1.połowa/2.połowa 1.połowa liczba goli/2.połowa liczba goli Dokładna liczba goli 2.połowa 2.połowa liczba goli Obie drużyny strzelą gola w 2.połowie 2.połowa: handicap Będzie wynik w trakcie spotkania Nie będzie wyniku w trakcie spotkania Padnie gol-minuta Nie padnie gol-minuta Gol w minucie meczu (85:00 lub później) 1-15 minuta spotkania 1-30 minuta spotkania 1-60 minuta spotkania 1-75 minuta spotkania Rzut karny Czerwona kartka (bez czerwonych kartek dla trenera i sztabu) Liczba zółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu) 1.druzyna liczba żółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu) 2.drużyna liczba żółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu) 1.połowa liczba żółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu) 1.druzyna 1.połowa liczba żółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu) 2.drużyna 1.połowa liczba zółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu) 2.połowa liczba żółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu) 1.druzyna 2.połowa liczba zółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu) 2.drużyna 2.połowa liczba żółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu) Więcej żółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu) Połowa z większą liczbą żółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu) Liczba rzutów rożnych 1.druzyna liczba rzutów rożnych 2.drużyna liczba rzutów rożnych 1.połowa liczba rzutów rożnych 1.druzyna 1.połowa liczba rzutów rożnych 2.drużyna 1.połowa liczba rzutów rożnych 2.połowa liczba rzutów rożnych 1.druzyna 2.połowa liczba rzutów rożnych 2.drużyna 2.połowa liczba rzutów rożnych Wiecej rzutów rożnych padnie gol samobójczy Strzeli gola 1.połowa/2.połowa Obie drużyny strzelą gola 1.gol 1.połowa: 1.gol 2.połowa: 1.gol Połowa z wiekszą liczbą goli Multigole 1.połowa: dokładny wynik 2.połowa: dokładny wynik Obie drużyny strzelą gola lub liczba goli wyższa niż Mecz/liczba goli w meczu 2-3 Mecz/liczba goli w meczu 2-4 Mecz/liczba goli w meczu 2-5 Mecz/liczba goli w meczu 2-6 Mecz/liczba goli w meczu 3-5 Mecz/liczba goli w meczu 3-6 1.połowa/mecz/liczba goli w meczu 2-3 1.połowa/mecz/liczba goli w meczu 2-4 1.połowa/mecz/liczba goli w meczu 2-5 1.połowa/mecz/liczba goli w meczu 2-6 1.połowa/mecz/liczba goli w meczu 3-5 1.połowa/mecz/liczba goli w meczu 3-6 1.połowa/Obie drużyny strzelą gola w 1.połowie Dwójtyp/liczba goli Dwójtyp/obie drużyny strzelą gola
Pokaż więcej
mniej
SUPEROFERTA+: mecz "Faworyt" to standardowy kurs na drużynę będącą faworytem w meczu. Aby skorzystać z podwyższonych kursów na faworyta, do wybranego typu należy dodać odpowiednią liczbę innych typów z oferty. Na przykład F+4ako oznacza, że na kuponie muszą być jeszcze 4 inne typy. Zakład nie jest ograniczony stawką, minimalny kurs innych typów musi wynosić 1,10. faworyt F+4ako F+7ako F+11ako data
Ol.Grudziądz-Jagiellonia 3911032
1.38 1.44 1.51 1.62 05.12. 15:00
Ceahlaul Piatra Neamt-CFR Cluj 2963032
1.47 1.53 1.61 1.74 05.12. 17:00