Liczba rozpoczętych rund mniej/wiecej zakład na to czy liczba rozpoczętych rund w spotkaniu będzie mniejsza lub większa niż podana granica
Walka zakończy się na punkty lub przez techniczną decyzję Zakład, czy walka zakończy się na punkty, ewentualnie decyzją techniczną spowodowaną niezamierzonym faulem.
1.zawodnik wygra na punkty lub przez techniczną decyzję Zakład, czy zawodnik wygra na punkty, ewentualnie przez decyzję techniczną spowodowaną niezamierzonym faulem.
2.zawodnik wygra na punkty lub przez techniczną decyzję Zakład, czy zawodnik wygra na punkty, ewentualnie przez decyzję techniczną spowodowaną niezamierzonym faulem.
1.zawodnik wygra przez K.O./T.K.O. lub przez dyskwalifikację Zakład, czy zawodnik wygra walkę poprzez K.O./T.K.O, lub przez dyskwalifikację za umyślny faul.
2.zawodnik wygra przez K.O./T.K.O. lub przez dyskwalifikację Zakład, czy zawodnik wygra walkę poprzez K.O./T.K.O, lub przez dyskwalifikację za umyślny faul.
Walka zakonczy sie w 1.-3.rundzie Jeśli walka zakończy się między rundami, rozstrzygnięcie będzie liczone do rundy poprzedzającej przerwę.
Walka zakonczy sie w 4.-6.rundzie Jeśli walka zakończy się między rundami, rozstrzygnięcie będzie liczone do rundy poprzedzającej przerwę.
Walka zakonczy sie w 7.-9.rundzie Jeśli walka zakończy się między rundami, rozstrzygnięcie będzie liczone do rundy poprzedzającej przerwę.
Walka zakonczy sie w 10.-12.rundzie Jeśli walka zakończy się między rundami, rozstrzygnięcie będzie liczone do rundy poprzedzającej przerwę.
Walka zakonczy sie w 1.-6.rundzie Jeśli walka zakończy się między rundami, rozstrzygnięcie będzie liczone do rundy poprzedzającej przerwę.
Walka zakonczy sie w 7.-12.rundzie Jeśli walka zakończy się między rundami, rozstrzygnięcie będzie liczone do rundy poprzedzającej przerwę.
Zakłady dodane na kupon nie mogą być łączone z innymi z tego spotkania.