Mecz Zakład na zwycięzcę meczu w regulaminowym czasie gry. | 1 | 0 | 2 |
---|---|---|---|
Japonia - Korea Pld.
|
2.35 | 4.00 | 2.30 |
Zwycięzca (razem z dogrywką i decydującym rz.karnym) Zakład na zwycięzcę meczu uwzględniając dogrywkę i serie rzutów karnych.
Spotkanie bez remisu Zakład na zwycięzcę meczu. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku remisu.
Podwójna szansa (1.tercja lub mecz) zakład na wynik 1.tercji i wynik końcowy spotkania, aby wygrać wystarczy poprawnie wytypować jedno ze zdarzeń
1.gol Zakład na to, która drużyna strzeli następnego gola.
Liczba goli Zakład czy łączna liczba goli w meczu będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.
Japonia liczba goli Zakład czy drużyna strzeli więcej lub mniej goli niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.
Korea Pld. liczba goli Zakład czy drużyna strzeli więcej lub mniej goli niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.
Mecz: handicap Zakład czy różnica w golach w meczu będzie większa lub mniejsza od podanej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku remisu w handicapie.
1.tercja Zakład na wynik 1. tercji.
1.tercja - dwójtyp Zakład na wynik 1. tercji.
1.tercja: liczba goli Zakład czy łączna liczba goli w 1.tercji będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.
Zakłady dodane na kupon nie mogą być łączone z innymi z tego spotkania.