SUPEROFERTA+: mecz : Feyenoord-Ajax "Faworyt" to standardowy kurs na drużynę będącą faworytem w meczu. Aby skorzystać z podwyższonych kursów na faworyta, do wybranego typu należy dodać odpowiednią liczbę innych typów z oferty. Na przykład F+4ako oznacza, że na kuponie muszą być jeszcze 4 inne typy. Zakład nie jest ograniczony stawką, minimalny kurs innych typów musi wynosić 1,10.
Podwójna szansa (1.poł. lub mecz) zakład na wynik 1. połowy i wynik końcowy spotkania, aby wygrać wystarczy poprawnie wytypować jedno ze zdarzeń
Spotkanie bez remisu Zakład na zwycięzcę meczu. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku remisu.
Liczba goli Zakład czy łączna liczba goli w meczu będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.
Feyenoord liczba goli Zakład czy łączna liczba goli drużyny w meczu będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.
Ajax liczba goli Zakład czy łączna liczba goli drużyny w meczu będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.
Obie drużyny strzelą gola Zakład czy każda drużyny strzeli co najmniej jednego gola.
Mecz/liczba goli Zakład na zwycięzcę meczu i czy łączna liczba goli będzie większa lub mniejsza od podanej wartości.
8.90
Feyenoord/- 1.5
14.00
0/- 1.5
13.50
Ajax/- 1.5
2.18
Feyenoord/+ 1.5
4.25
0/+ 1.5
4.85
Ajax/+ 1.5
2.38
Feyenoord/- 4.5
3.75
0/- 4.5
4.75
Ajax/- 4.5
6.60
Feyenoord/+ 4.5
36.00
0/+ 4.5
15.00
Ajax/+ 4.5
2.03
Feyenoord/- 5.5
3.75
0/- 5.5
4.10
Ajax/- 5.5
13.50
Feyenoord/+ 5.5
36.00
0/+ 5.5
39.00
Ajax/+ 5.5
Handicap Zakład czy różnica w golach będzie większa lub mniejsza od podanej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku remisu w handicapie.
1.połowa Zakład na zwycięzcę pierwszej połowy.
1.połowa - dwójtyp Zakład na zwycięzcę pierwszej połowy.
1.połowa liczba goli Zakład czy łączna liczba goli w 1.połowie będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.
Feyenoord 1.połowa liczba goli Zakład czy drużyna gospodarzy strzeli więcej lub mniej goli niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.
Ajax 1.połowa liczba goli Zakład czy drużyna gospodarzy strzeli więcej lub mniej goli niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.
Dokładny wynik
9.00
1:0
14.00
0:0
14.00
0:1
9.60
2:0
6.40
1:1
23.00
0:2
15.00
3:0
11.00
2:2
60.00
0:3
30.00
4:0
45.00
3:3
101.00
0:4
90.00
5:0
-1.00
101.00
0:5
101.00
6:0
-1.00
101.00
0:6
8.00
2:1
-1.00
12.00
1:2
13.00
3:1
-1.00
30.00
1:3
27.00
4:1
-1.00
100.00
1:4
70.00
5:1
-1.00
101.00
1:5
21.00
3:2
-1.00
30.00
2:3
45.00
4:2
20.00
inny
101.00
2:4
1.połowa/spotkanie Zakład na wynik pierwszej połowy, jak i wynik końcowy meczu.
1.połowa/mecz i liczba goli
19.00
1/1 i - 1.5
14.50
0/0 i - 1.5
32.00
2/2 i - 1.5
3.35
1/1 i + 1.5
9.20
0/0 i + 1.5
8.20
2/2 i + 1.5
-1.00
1/0 i - 1.5
15.50
0/1 i - 1.5
-1.00
2/0 i - 1.5
13.00
1/0 i + 1.5
7.50
0/1 i + 1.5
13.50
2/0 i + 1.5
-1.00
1/2 i - 1.5
24.00
0/2 i - 1.5
-1.00
2/1 i - 1.5
37.00
1/2 i + 1.5
14.00
0/2 i + 1.5
22.00
2/1 i + 1.5
9.30
1/1 i - 2.5
7.70
0/0 i - 2.5
17.00
2/2 i - 2.5
4.05
1/1 i + 2.5
23.00
0/0 i + 2.5
9.90
2/2 i + 2.5
24.00
1/0 i - 2.5
11.00
0/1 i - 2.5
25.00
2/0 i - 2.5
25.00
1/0 i + 2.5
9.10
0/1 i + 2.5
26.00
2/0 i + 2.5
-1.00
1/2 i - 2.5
18.00
0/2 i - 2.5
-1.00
2/1 i - 2.5
37.00
1/2 i + 2.5
16.00
0/2 i + 2.5
22.00
2/1 i + 2.5
1.gol/spotkanie zakład na to która drużyna strzeli 1.gola w spotkaniu i wynik końcowy spotkania
Spotkanie/1.połowa liczba goli zakład w którym typuje się wynik spotkania i liczbę goli w 1. polowe
1.gol-minuta zakład, na to w której minucie padnie 1.gol
1.druzyna 1.gol-minuta zakład w którym typuje się, w której minucie spotkania 1.drużyna strzeli 1.gola
2.drużyna 1.gol-minuta zakład w którym typuje się, w której minucie spotkania 2.drużyna strzeli 1.gola
1.połowa/2.połowa zakład w którym typuje się wynik 1.połowy i wynik 2.połowy spotkania
Padnie gol-minuta zakład, na to czy w podanym przedziale czasowym padnie gol (jeżeli mecz nie zostanie dograny, zakład jest zwracany)
Nie padnie gol-minuta zakład, na to czy w podanym przedziale czasowym nie padnie gol (jeżeli mecz nie zostanie dograny, zakład jest zwracany)
1-15 minuta spotkania zakład na stan spotkania do 15 minuty(14:59)
1-30 minuta spotkania zakład na stan spotkania do 30 minuty (29:59).
Czerwona kartka (bez czerwonych kartek dla trenera i sztabu) zakład na to czy w spotkaniu którakolwiek z drużyn zostanie ukarana czerwoną kartką (Czerwone karki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.)
Zakłady dodane na kupon nie mogą być łączone z innymi z tego spotkania.