Czas
Kursy
1.01
1000
Spotkanie Zakład na zwycięzcę meczu w regulaminowym czasie gry. 1 0 2
1.44 23.00 2.75

Wynik meczu - dwójtyp Zakład na zwycięzcę meczu w regulaminowym czasie gry.

Spotkanie bez remisu Zakład na zwycięzcę meczu. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku remisu.

Harlequin liczba punktów Zakład na to, czy całkowita liczba punktów drużyny będzie wyższa czy niższa od określonej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Leicester liczba punktów Zakład na to, czy całkowita liczba punktów drużyny będzie wyższa czy niższa od określonej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

1.połowa bez remisu Zakład na zwycięzcę pierwszej połowy. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku remisu.

1.połowa: liczba punktów Zakład na to, czy całkowita liczba punktów w 1.połowie będzie wyższa czy niższa od określonej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

1.połowa: handicap Zakład na to, czy w 1.połowie różnica punktów między drużynami będzie wyższa czy niższa od określonej wartości (handicap).

1.połowa: Harlequin liczba punktów Zakład na to, czy całkowita liczba punktów drużyny w 1.połowie będzie wyższa czy niższa od określonej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

1.połowa: Leicester liczba punktów Zakład na to, czy całkowita liczba punktów drużyny w 1.połowie będzie wyższa czy niższa od określonej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Połowa z największą liczbą punktów Zakład na to, w której połowie zostanie zdobytych więcej punktów.

Mecz: Suma punktów Zakład na to, czy suma punktów w meczu będzie liczbą parzystą czy nieparzystą.

Zakłady dodane na kupon nie mogą być łączone z innymi z tego spotkania.