Czas
Wszystko
  • Wszystko
  • 30 minut
  • 1 godzina
  • 3 godziny
  • 6 godzin
  • Dzisiaj
  • Jutro
Kursy
Wszystko
  • Wszystko
  • Do 1.30
  • Do 1.50
  • Do 2.00
  • Do 5.00
  • Do 10.00
  • Do 25.00
1.01
1000
Spotkanie Zakład na zwycięzcę meczu w regulaminowym czasie gry. 1 0 2
1.73 22.00 2.10

Wynik meczu - dwójtyp Zakład na zwycięzcę meczu w regulaminowym czasie gry.

Spotkanie bez remisu Zakład na zwycięzcę meczu. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku remisu.

Blues liczba punktów Zakład na to, czy całkowita liczba punktów drużyny będzie wyższa czy niższa od określonej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Crusaders liczba punktów Zakład na to, czy całkowita liczba punktów drużyny będzie wyższa czy niższa od określonej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

1.połowa bez remisu Zakład na zwycięzcę pierwszej połowy. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku remisu.

1.połowa: liczba punktów Zakład na to, czy całkowita liczba punktów w 1.połowie będzie wyższa czy niższa od określonej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

1.połowa: handicap Zakład na to, czy w 1.połowie różnica punktów między drużynami będzie wyższa czy niższa od określonej wartości (handicap).

1.połowa: Blues liczba punktów Zakład na to, czy całkowita liczba punktów drużyny w 1.połowie będzie wyższa czy niższa od określonej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

1.połowa: Crusaders liczba punktów Zakład na to, czy całkowita liczba punktów drużyny w 1.połowie będzie wyższa czy niższa od określonej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Połowa z największą liczbą punktów Zakład na to, w której połowie zostanie zdobytych więcej punktów.

Mecz: Suma punktów Zakład na to, czy suma punktów w meczu będzie liczbą parzystą czy nieparzystą.

Zakłady dodane na kupon nie mogą być łączone z innymi z tego spotkania.
1 2 3 4
/>