Spotkanie Zakład na zwycięzcę meczu w regulaminowym czasie gry. | 1 | 0 | 2 |
---|---|---|---|
Munster - Leinster
|
4.50 | 23.00 | 1.21 |
Wynik meczu - dwójtyp Zakład na zwycięzcę meczu w regulaminowym czasie gry.
Spotkanie bez remisu Zakład na zwycięzcę meczu. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku remisu.
Mecz: liczba punktów Zakład na to, czy całkowita liczba punktów meczu będzie wyższa czy niższa od określonej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.
Munster liczba punktów Zakład na to, czy całkowita liczba punktów drużyny będzie wyższa czy niższa od określonej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.
Leinster liczba punktów Zakład na to, czy całkowita liczba punktów drużyny będzie wyższa czy niższa od określonej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.
Mecz: liczba przyłożeń Zakład na to, czy całkowita liczba przyłożeń (tries) meczu będzie wyższa czy niższa od określonej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.
Mecz: Leinster liczba przyłożeń Zakład na to, czy całkowita liczba przyłożeń (tries) meczu będzie wyższa czy niższa od określonej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.
Mecz: handicap Zakład na to, czy różnica punktów między drużynami będzie wyższa czy niższa od określonej wartości (handicap).
1.połowa Zakład na zwycięzcę pierwszej połowy.
1.połowa - dwójtyp Zakład na zwycięzcę pierwszej połowy.
1.połowa bez remisu Zakład na zwycięzcę pierwszej połowy. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku remisu.
1.połowa: liczba punktów Zakład na to, czy całkowita liczba punktów w 1.połowie będzie wyższa czy niższa od określonej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.
1.połowa: liczba przyłożeń Zakład na to, czy liczba przyłożeń w pierwszej połowie będzie wyższa czy niższa niż podana wartość.
1.połowa: handicap Zakład na to, czy w 1.połowie różnica punktów między drużynami będzie wyższa czy niższa od określonej wartości (handicap).
1.połowa: Munster liczba punktów Zakład na to, czy całkowita liczba punktów drużyny w 1.połowie będzie wyższa czy niższa od określonej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.
1.połowa: Leinster liczba punktów Zakład na to, czy całkowita liczba punktów drużyny w 1.połowie będzie wyższa czy niższa od określonej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.
1.połowa/spotkanie Zakład na wynik 1.połowy i całego meczu.
Mecz: wynik i liczba punktów Zakład na wynik meczu i całkowitą liczbę punktów w meczu.
Połowa z największą liczbą punktów Zakład na to, w której połowie zostanie zdobytych więcej punktów.
Mecz: Suma punktów Zakład na to, czy suma punktów w meczu będzie liczbą parzystą czy nieparzystą.
Mecz: Suma przyłożeń Zakład na to, czy suma przyłożeń (tries) w meczu będzie liczbą parzystą czy nieparzystą.
Różnica zwycięstwa Zakład na margines zwycięstwa, czyli jaką różnicą punktów wygra podana drużyna.
Zakłady dodane na kupon nie mogą być łączone z innymi z tego spotkania.