Czas
Kursy
1.01
1000
20.12. 20:30
W BetBuilder 0.5 oznacza dokładnie połowę czasu trwania rundy (02:30, 7:30, 12:30, 17:30, 22:30)
Zwycięzca Zakład na zwycięzcę walki. W przypadku remisu zakład zostanie anulowany czyli zwrócony w stawce. 1 2
Peltier D. - Belhouachi N. 7660 KSW 101
3.80 1.27

Będzie remis Zakład na to, czy walka zakończy się remisem po ogłoszeniu punktacji przez sędziów.

Koniec w 1.rundzie Zakład na zakończenie walki w 1.rundzie. Jeżeli jeden z zawodników wycofa się w przerwie między rundami, walka zostanie uznana za zakończona w momencie zakończenia poprzedniej rundy.

Koniec w 2.rundzie Zakład na zakończenie walki w 2.rundzie. Jeżeli jeden z zawodników wycofa się w przerwie między rundami, walka zostanie uznana za zakończona w momencie zakończenia poprzedniej rundy.

Koniec w 3.rundzie Zakład na zakończenie walki w 3.rundzie. Jeżeli jeden z zawodników wycofa się w przerwie między rundami, walka zostanie uznana za zakończona w momencie zakończenia poprzedniej rundy.

Walka zakończy się na punkty lub przez techniczną decyzję Zakład, czy walka zakończy się na punkty, ewentualnie decyzją techniczną spowodowaną niezamierzonym faulem.

Walka zakończy się przez K.O./T.K.O. lub przez dyskwalifikację Zakład, czy walka zakończy się przez K.O/T.K.O, lub przez dyskwalifikację za umyślny faul.

Walka zakończy się przez poddanie Zakład, czy któryś z walczących się podda, z powodu techniki zastosowanej przez przeciwnika.

1.zawodnik wygra przez K.O./T.K.O./dyskwalifikację lub przez poddanie Zakład, czy zawodnik wygra przed czasem czyli przed zakończeniem ostatniej rundy walki

2.zawodnik wygra przez K.O./T.K.O./dyskwalifikację lub przez poddanie Zakład, czy zawodnik wygra przed czasem czyli przed zakończeniem ostatniej rundy walki

Walka zakończy się w przeciągu 60 sekund od rozpoczęcia 1.rundy Zakład, czy walka zakończy się w czasie 60 sekund od rozpoczęcia walki.

1.zawodnik wygra na punkty lub przez techniczną decyzję Zakład, czy zawodnik wygra na punkty, ewentualnie przez decyzję techniczną spowodowaną niezamierzonym faulem.

2.zawodnik wygra na punkty lub przez techniczną decyzję Zakład, czy zawodnik wygra na punkty, ewentualnie przez decyzję techniczną spowodowaną niezamierzonym faulem.

1.zawodnik wygra przez K.O./T.K.O. lub przez dyskwalifikację Zakład, czy zawodnik wygra walkę poprzez K.O./T.K.O, lub przez dyskwalifikację za umyślny faul.

2.zawodnik wygra przez K.O./T.K.O. lub przez dyskwalifikację Zakład, czy zawodnik wygra walkę poprzez K.O./T.K.O, lub przez dyskwalifikację za umyślny faul.

1.zawodnik wygra przez poddanie Zakład, czy zawodnik wygra przez poddanie przeciwnika z powodu zastosowanej techniki.

2.zawodnik wygra przez poddanie Zakład, czy zawodnik wygra przez poddanie przeciwnika z powodu zastosowanej techniki.

1.zawodnik wygra całą walkę w 1.rundzie Zakład na zwycięstwo zawodnika w 1. rundzie. Jeżeli przeciwnik wycofa się w przerwie między rundami, walka zostanie uznana za zakończoną w momencie zakończenia poprzedniej rundy.

1.zawodnik wygra całą walkę w 2.rundzie Zakład na zwycięstwo zawodnika w 2. rundzie. Jeżeli przeciwnik wycofa się w przerwie między rundami, walka zostanie uznana za zakończoną w momencie zakończenia poprzedniej rundy.

1.zawodnik wygra całą walkę w 3.rundzie Zakład na zwycięstwo zawodnika w 3. rundzie. Jeżeli przeciwnik wycofa się w przerwie między rundami, walka zostanie uznana za zakończoną w momencie zakończenia poprzedniej rundy.

2.zawodnik wygra całą walkę w 1.rundzie Zakład na zwycięstwo zawodnika w 1. rundzie. Jeżeli przeciwnik wycofa się w przerwie między rundami, walka zostanie uznana za zakończoną w momencie zakończenia poprzedniej rundy.

2.zawodnik wygra całą walkę w 2.rundzie Zakład na zwycięstwo zawodnika w 2. rundzie. Jeżeli przeciwnik wycofa się w przerwie między rundami, walka zostanie uznana za zakończoną w momencie zakończenia poprzedniej rundy.

2.zawodnik wygra całą walkę w 3.rundzie Zakład na zwycięstwo zawodnika w 3. rundzie. Jeżeli przeciwnik wycofa się w przerwie między rundami, walka zostanie uznana za zakończoną w momencie zakończenia poprzedniej rundy.

1.zawodnik wygra całą walkę w 1. lub 2.rundzie Zakład na zwycięstwo zawodnika w 1. lub 2. rundzie. Jeżeli przeciwnik wycofa się w przerwie między rundami, walka zostanie uznana za zakończoną w momencie zakończenia poprzedniej rundy.

2.zawodnik wygra całą walkę w 1. lub 2.rundzie Zakład na zwycięstwo zawodnika w 1. lub 2. rundzie. Jeżeli przeciwnik wycofa się w przerwie między rundami, walka zostanie uznana za zakończoną w momencie zakończenia poprzedniej rundy.

Zakłady dodane na kupon nie mogą być łączone z innymi z tego spotkania.