Czas
Kursy
1.01
1000
1.9.2024 12:00

Fukuoka - Vissel Kobe

Mecz prawidłowy typ wynik
2 0:2
Wynik meczu - dwójtyp prawidłowy typ wynik
12,02
Spotkanie bez remisu prawidłowy typ wynik
2 0:2
Liczba goli prawidłowy typ wynik
niedostępne 0:2
niedostępne 0:2
niedostępne 0:2
niedostępne Zwrócono
- 0:2
- 0:2
- 0:2
- 0:2
- 0:2
Fukuoka liczba goli prawidłowy typ wynik
- 0:2
- 0:2
- 0:2
Vissel Kobe liczba goli prawidłowy typ wynik
niedostępne 0:2
$result.getTypeName($locale) prawidłowy typ wynik
niedostępne 0:2
Vissel Kobe liczba goli prawidłowy typ wynik
- 0:2
Obie drużyny strzelą gola prawidłowy typ wynik
Nie 0:2
Obie drużyny strzelą gola/liczba goli prawidłowy typ wynik
Nie/- 0:2
Mecz/liczba goli prawidłowy typ wynik
2/+ 0:2
2/- 0:2
2/- 0:2
2/- 0:2
Handicap prawidłowy typ wynik
2 0:2
2 0:2
2 0:2
2 0:2
1 0:2
Podwójna szansa (1.poł. lub mecz) prawidłowy typ wynik
2-2
1.połowa prawidłowy typ wynik
niedostępne 0:1
1.połowa - dwójtyp prawidłowy typ wynik
niedostępne 0:1
1.połowa bez remisu prawidłowy typ wynik
niedostępne 0:1
1.połowa liczba goli prawidłowy typ wynik
niedostępne 0:1
niedostępne Zwrócono
niedostępne 0:1
niedostępne 0:1
niedostępne 0:1
Fukuoka 1.połowa liczba goli prawidłowy typ wynik
niedostępne 0:1
niedostępne 0:1
Vissel Kobe 1.połowa liczba goli prawidłowy typ wynik
niedostępne 0:1
niedostępne 0:1
Obie drużyny strzelą gola w 1.połowie prawidłowy typ wynik
niedostępne 0:1
Mecz: Multiwynik prawidłowy typ wynik
0:1 0:2 0:3
1.połowa/spotkanie prawidłowy typ wynik
2/2 0:1,0:2
Fukuoka wygra do zera prawidłowy typ wynik
Nie 0:2
Vissel Kobe wygra do zera prawidłowy typ wynik
Tak 0:2
Fukuoka wygra przynajmniej jedna połowę prawidłowy typ wynik
Nie 0:1,0:1
Vissel Kobe wygra przynajmniej jedna połowę prawidłowy typ wynik
Tak 0:1,0:1
Fukuoka wygra obie połowy prawidłowy typ wynik
Nie 0:1,0:1
Vissel Kobe wygra obie połowy prawidłowy typ wynik
Tak 0:1,0:1
Fukuoka strzeli gola w obu połowach prawidłowy typ wynik
Nie 0:1,0:2
Vissel Kobe strzeli gola w obu połowach prawidłowy typ wynik
Tak 0:1,0:2
Mecz/obie drużyny strzelą gola prawidłowy typ wynik
2/Nie 0:2
Mecz: która drużyna strzeli gola prawidłowy typ wynik
Tylko 2.drużyna 0:2
2.połowa prawidłowy typ wynik
12,02,2 0:1
2.połowa liczba goli prawidłowy typ wynik
niedostępne 0:1
niedostępne Zwrócono
- 0:1
- 0:1
- 0:1
Obie drużyny strzelą gola w 2.połowie prawidłowy typ wynik
Nie 0:1
Mecz + strzelcy goli prawidłowy typ wynik
niedostępne
niedostępne Zwrócono
niedostępne
niedostępne
niedostępne Zwrócono
niedostępne Zwrócono
niedostępne Zwrócono
niedostępne Zwrócono
niedostępne
niedostępne
niedostępne Zwrócono
niedostępne Zwrócono
Tak
niedostępne
niedostępne
Otrzyma kartkę prawidłowy typ wynik
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne Zwrócono
niedostępne Zwrócono
niedostępne
niedostępne Zwrócono
niedostępne Zwrócono
niedostępne
niedostępne Zwrócono
niedostępne
niedostępne Zwrócono
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne Zwrócono
Tak
Otrzyma czerwoną kartkę prawidłowy typ wynik
niedostępne Zwrócono
niedostępne
niedostępne Zwrócono
niedostępne Zwrócono
niedostępne Zwrócono
niedostępne
niedostępne Zwrócono
niedostępne
niedostępne
niedostępne Zwrócono
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne Zwrócono
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
Pozostałe zakłady łączone prawidłowy typ wynik
niedostępne
niedostępne Zwrócono
niedostępne Zwrócono
niedostępne Zwrócono
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne Zwrócono
niedostępne
niedostępne Zwrócono
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne Zwrócono
niedostępne
niedostępne
niedostępne Zwrócono
niedostępne
niedostępne Zwrócono
niedostępne Zwrócono
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne Zwrócono
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne Zwrócono
niedostępne
niedostępne
niedostępne Zwrócono
niedostępne
niedostępne Zwrócono
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne Zwrócono
1.połowa/2.połowa Obie drużyny strzelą gola prawidłowy typ wynik
Nie/Nie
1.gol prawidłowy typ wynik
2
Połowa z wiekszą liczbą goli prawidłowy typ wynik
= 0:1,0:2
Dokładny wynik prawidłowy typ wynik
0:2
Fukuoka dokładna liczba goli prawidłowy typ wynik
0 0:2
Vissel Kobe dokładna liczba goli prawidłowy typ wynik
2 0:2
1.połowa: dokładna liczba goli prawidłowy typ wynik
niedostępne 0:1
Multigole prawidłowy typ wynik
1-2,1-4,2-3,1-3,2-5,2-4,2-6,1-5,1-6 0:2
1.połowa: dokładny wynik prawidłowy typ wynik
niedostępne 0:1
BetBuilderWidget prawidłowy typ wynik
Tak
niedostępne
Tak
niedostępne
Tak
niedostępne
niedostępne
Tak
niedostępne
Tak
niedostępne
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
niedostępne
niedostępne
Tak
Tak
Tak
niedostępne
Tak
Tak
Tak
niedostępne
niedostępne
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
niedostępne
Tak
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
Tak
niedostępne
Tak
Tak
Tak
niedostępne
Tak
Tak
niedostępne
niedostępne
Tak
Tak
Tak
Tak
niedostępne
niedostępne
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
niedostępne
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
niedostępne
Tak
niedostępne
Tak
Tak
niedostępne
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
niedostępne
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
niedostępne
niedostępne
Tak
Tak
Tak
Tak
niedostępne
Tak
Tak
niedostępne
niedostępne
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
niedostępne
niedostępne
niedostępne
Tak
niedostępne
Tak
Tak
niedostępne
Tak
niedostępne
niedostępne
Tak
Tak
niedostępne
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
Tak
niedostępne
Tak
Tak
niedostępne
Tak
niedostępne
niedostępne
Tak
niedostępne
Tak
niedostępne
niedostępne
Tak
niedostępne
niedostępne
Tak
Tak
niedostępne
Tak
Tak
Tak
niedostępne
niedostępne
BB EPS 1 prawidłowy typ wynik
Tak
niedostępne
Tak
niedostępne
Tak
1.drużyna liczba rzutów rożnych prawidłowy typ wynik
Tak
Tak
niedostępne
Tak
Tak
niedostępne
niedostępne
niedostępne
niedostępne
Tak
2.drużyna liczba rzutów rożnych prawidłowy typ wynik
niedostępne
niedostępne
Tak
Tak
niedostępne
Tak
niedostępne
niedostępne
Tak
niedostępne
Tak
Tak
1.połowa/obie drużyny strzelą gola w 1.połowie prawidłowy typ wynik
2/Nie
Mecz: więcej rzutów rożnych prawidłowy typ wynik
2
Mecz: liczba rzutów rożnych prawidłowy typ wynik
-
-
-
-
-
Mecz: liczba rzutów rożnych handicap prawidłowy typ wynik
2
Fukuoka przedział rzutów rożnych prawidłowy typ wynik
3-4
Vissel Kobe przedział rzutów rożnych prawidłowy typ wynik
3-4
1.połowa: więcej rzutów rożnych prawidłowy typ wynik
2
1.połowa: liczba rzutów rożnych prawidłowy typ wynik
+
-
-
1.rzut rożny w spotkaniu prawidłowy typ wynik
2
Mecz: ostatni rzut rożny prawidłowy typ wynik
2
Dokładna liczba goli prawidłowy typ wynik
niedostępne